Day twelve - This do I miss

Saknar ett dussintal personer herre min skapare vilka godingar det kan finnas i denna värld!
Jag saknar älskade Sissela från Gotland, dock så har vi börjat talas vid igen!
Jag saknar dom där 3 busungarna i Karlstad Filip, Pontus och Tuana!
Mina favorit bloggerskor Erika, Hannah & Astrid saknar jag också..
& Självfallet min lilla tosse Amanda som tillbringar sitt liv i Norge istället för att sitta här med mig..
Hoppas att dem alla har det bra!
Haha känns inte så intressant att skriva upp alla jag saknar + det orkar jag inte heller.. Men det var några av dom iallafall! Finns många fler!
Jag saknar inget större just nu faktiskt.. Även om jag hemskt gärna skulle velat haft både mormor & farmor i livet, men det är ingenting man kan göra åt, dom kommer ändå alltid att vara med mig i mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Erika

Saknar dig också vi får göra nåt någon dag!

2011-08-04 @ 23:16:48
URL: http://erikakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback