Åh min gud, jag är så stolt över mig själv!

Nu är jag äntligen klar med kompliteringen för att få högre betyg i SO.
För förhoppningsvis MVG! Eftersom att jag fick VG ++ på provet.. Nörd? :$
Nej men jag är jätte nöjd över min insats, satt iallafall två timmar med det om inte mer!
Hannah är här just nu, vi myser.. Fast.. Så sov hon ju då ;PppPPPppPPPppPPPpppPPPppPPPpppP
Aja.. Hon vaknar väl någon gång antar jag..?
På tal om att vakna upp, helt random så känner jag mig glad!
Det bubblar i hela magen och jag alldeles varm! Vet inte vad det beror på..
Om det är den där lussekatten mamma kom in med kanske ? Hon hade slängt i lite sprudlande lycka i den? ;)
Jag orkar inte göra den andra SO uppsatsen just nu, får se om det blir imorgon?
Jag har ju jobbat flitigt både idag och i går!
Man får ju passa på när betygen ska sättas den 16-17 och vi slutar den 22 eller någonting sådant.. Hoppas på bra betyg iallfall!
Så jag kan komma in dit jag vill, dock vet jag ännu inte vilket gymnasium det skulle bli..
Men ska gå samhäll iallafall med inriktning på media. Jag ska bli journalist eller fotograf! Allting är redan bestämt! 

Nej nu ska jag inte dela med mig mer av mina framtidsplaner, utan jag ska nog ta & spela något random spel på http://spela.se/ eller någonting tills Hannah vaknar som sagt! 

Ha det så bra gott folk, puss till alla er som läser mina inlägg, ni är guld värda!

Bilden bjuder jag på, den är härlig helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback