Glatt överraskad!

Hejsan allihopa! 
Gårdagen : Var i Uddevalla med Hannah, mycket trevligt!
Hannah piercade sig, jätte snyggt! Dock är hon väldigt svullen, stackare!

Sedan så träffade vi Mange och han bjöd mig och Hannah på chicken nuggets! 
När vi kom till Mellerud igen så bestämde vi att Hannah skulle sova över så ja.. Det gjorder hon! 

Idag: Var till Karlstad med Hannah, haha vi far landet runt! 
Jag har den där tjejen att tacka för så mycket.. Det var underbart, hade inte kunnat bli bättre! 

Hon hade gjort upp en överraskning som var sjuk, i en månad hade hon hållt det hemligt!
Ingenting hade jag märkt heller.. Åh så himla lycklig! Blev så glad att jag grät, inte vanligt inte!
Dock så skyllde jag på att det blåste.. Men inomhus hade jag inte längre någonting att skylla på..
Denna dagen kommer jag alltid att minnas, ni är underbara och älskar er så.♥ 

Fin prick på näsan minsann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback