God morgon go vänner!

Jag har varit vaken till och från sen halv fyra i morse! Jag fick ett kraftigt hosanfall och blev alldeles klarvaken.. 
Men iallafall, i natt hörde jag på musikhjälpen på P3 (men går även på P4 där jag lyssnade).

Runt fem snåret strax efter nyheterna är det två tjejer som har kommit fram till porgrammet och den ena börjar med att säga
- '' Emelie/Emmely (?) jag är inte sur på dig, alls.. Men jag har en sak som vi måste prata om en sak''

Den andra tjejen som hette Emelie/Emmely blev lite darrig i rösten och frågade vad som stod på, men så friade hennes tjej som hette Mollie/Molly till henne och Emelie/Emmely svarade ja!

Senare runt sex snåret så kom de till Gustav Adolftorg (?) och visade upp sig för programledarna i musikhjälpen! Riktigt gulligt! 

Nej nu måste jag borsta tänderna sedan rusa till skolan, inte kul men man måste göra vad man måste göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback