Naken om baken minsann!

Känslan man får när man får gå hem från skolan för man mår piss♥
Jag älskar min tyskalärare ibland, vad härligt!
Jag hade iallafall tre ämnen idag!
Första lektionen så repeterade vi inför lucia som är om en vecka, jesus vad tiden går fort dudes!
Andra lektionen hade vi SO mitt favorit ämne! Det var helt okej work där idag, gjorde nog 10-11 instuderingsfrågor tror jag!
Sista lektionen innan jag gick hem så hade jag bild, men satt framför datorn hela tiden för att vi hade vikarie, var rätt så lunch!
Nu ska jag komplitera min SO sedan laga mat till far min, Hannah , Emma & morfar tror jag!
Ciao så länge kommer nog in ett inlägg efter SO:n om jag känner mig själv!
WOHOOOW, HÄNTEXTRA - NAKEN CHOCK PÅ SARA BRÄNDSTRÖMS BLOGG, MÅSTE SES!

Kommentarer
Postat av: tuut tuut

rawr ;$

2011-12-06 @ 16:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback