Saknar mina underbara MMO-vänner.

Ja, jag älskade verkligen att spela MMO när jag var yngre.
Så fort jag kom hem från skolan så bråkade jag och Emma om vem som skulle få ha datorn först (vi var så unga så vi inte hade egna datorer). Jag knöt band med några helt underbara människor, som jag aldrig vill släppa!
Dock så snackar jag knappt med någon utav dem.. Vilket är synd, saknar dem så!
Här kommer en lista på mina underbara vänner.
Astrid Kling - klicka här för att komma till hennes blogg.
Sissela Cederlund - klicka här för att komma till hennes blogg.
Malin Nilsson - klicka här för att komma till hennes blogg.
Christina Björklund - klicka här för att komma till hennes facebook.
Therése Andersson - klicka här för att komma till hennes facebook.

Kolla in mina skills på paint!

Kommentarer
Postat av: astridkliing

ASSÅÅÅÅÅ SAKNA DOM TIDERNA!!!!!!

men fin axel jag har..

MEN JAG ÄLSKAR DIG GUMMANNN!!;***<333333

2011-12-08 @ 20:07:11
URL: http://astridkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback