Sorry for bad update.. Again!

God kväll min älskade blogg! Hoppas eran dag har varit bra! 

Idag i skolan:
Första ämnet var NO och jag gjorde prov, fick reda på mitt slutbetyg. VG, det är sjukt! 
Andra & tredje ämnet var hemkunskap, vi hade julbord det var jätte mysigt!
Tänkte ta en bild, men eftersom vi har mobil förbud så fick jag inte.
Tredje ämnet var gymnastik, jag var inte med för jag är så förjykd så Hannah höll mig sällskap! 
Fjärde ämnet var matte, jag jobbade faktiskt rätt så bra idag! Det gjorde alla!

Det där var inget intressant jag vet , men jag sparar det bästa till sist! 
Under lunchrasten så satte jag, Hannah & Simon oss framför en dator för att få tiden att gå fortare! 
I brist på idéer gick vi in på chatroulette.
Först den svenska men sedan den norska, fanns bara runknissar på svenska chatroulette så vi tröttnade rätt så snabbt. Så vi drog till vårat grannland norges sida.
Plötsligt kommer det upp en kille jag känner igen, men jag har ju suttit en heldel framför chatroulette så reagerade inte något större. Ganska så snabbt så skickade han sin facebook och ville att jag skulle adda honom.
Jag klickade på länken och upptäker att jag redan har denna pojk på facebook, brister ut i skratt och förklarar för honom vem jag är!
Fy vilken härlig kille detta var, han heter Viktor och bor i Umeå!
Han har förgyllt min dag totalt, detta kan nog vara en början på en härlig vänskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback