Still sick..

Var hemma igår också.. Jesus vad segt det ska vara att vara hemma då..
Och när man väl är i skolan så vill man bara hem.. 

Men iallafall jag knarkade halstabletter och alvedoner igår så att jag kunde få vara med på Öronmat! 
Väl uppe på scenen tror jag att Camilla (hon som höll i alltihop) fick kasta cirka fyra stycken halstabletter till mig för jag hostade så mycket.. Haha, ja det var helt sjukt! 
Över lag gick väl Öronmat bra.. Men tycker att de andra åren har det både varit roligare och bättre!

Idag väcktes jag av mamma sju som vanligt för det var tänkt att jag skulle till skolan men ja, jag mådde sämre idag igen så vi får väl se vart detta leder.. Hoppas att jag är frisk på julafton iallafall!

Sedan har jag pratat med Robin hela förmiddagen! Har varit trevligt, han är så rar och go den lilla pojken! 

Kom attt tänka på att det inte alls långt kvar till julafton tre dagar kvar endast!
Ändå så har jag tre stycken julklappar kvar som jag måste ha fått köpt, vad ska jag ta mig till?!
Får väl se om jag kilar upp på köpingen idag även om jag är sjuk.. 

Slänger upp en bild på mig och min bästa vän från gårdagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback