day two - my family.

Min familj är helt underbar och jag älskar den över allt annat!
~ även om det inte är alltid som det märks men..
Min familj består av min mamma Annica, min pappa Roger och min lillasyster Emma!
Vi umgås mycket tillsammans och gör saker tillsammans, vilket kan vara trevligt ibland!
Vi har olika personligheter allihopa men finns även likheter också!
Till utseendet är jag mest lik min mamma och till en del utav min personlighet är jag lik min pappa!
Vet inte vad jag ska skriva om dem riktigt men, de är det viktigaste jag har i mitt liv iallafall & jag älskar dom!
Btw, har även en liten urgullig pisse som bär namnet Busan också, hon är världens goaste katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback