shake it ?

Hallihallå klockan är drygt halv ett och jag har varit vaken sen halv nio wiho!
Första natten jag har sluppit gå ut ur husvagnen bara för att få luft, riktigt skönt faktiskt!
Blev att käka frukost i resturangen i dag, det var helt okej! Har varit med om bättre & sämre frukost så!
Vid tre tiden idag så ska jag och min familj ut & paddla kanot i dryga tre timmar, kommer bli kul!
Är stekande hett men iskallt i vattnet.. Pappa är nere själv och badar nu haha, forever alone :*
Jag och systra mi sitter & steker i husvagnen med miss fatty.. Haha grymt.. Fast ne.. ?
Ska nog ner & sola snart tror jag, om jag får med mig Emma så..
Aja, ciaoooooooo bella!
Mongo.com ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback