Vaknade med världens fetaste bitmärke..

God för middag alla bloggläsare!
Jag var med om någonting väldigt märkligt när jag vaknade idag..
Jag vaknade med ett bit & sug märke på handen.. Riktigt skumt!
Det syns tydligt & jag undrar vad jag egentligen drömde i natt.. Hehe..
Det måste ju vara jag eller? Jag tror inte min mamma eller lillasyster kommer in mitt i natten & suger/biter mig på min vänstra hand ?
Haha det har aldrig hänt förut att jag har haft bit eller sugmärke på handen efter en natt med bara mig i sängen!
Det tyckte då jag var kul iallafall!
Här ser ni hur tydligt det ser ut, haha!
Jag vet inte riktigt vad som händer idag utan jag får se vad dagen bjuder på.. Jag ska iallafall laga lasagne till middag! Om jag bjuder hit någon kompis det får vi se, jag har så tråkigt att jag kan dö... Kul...
Nej nu sitter jag bara här & skriver om ingenting som vanligt.. Ha det så bra alla bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback