För i helvete..

Hejsan hoppsan lillebror - om jag skulle ha haft någon lillebror..
Ännu en gång förlåt mig för att jag har varit så dålig på att blogga, haha ett par månader sedan sist iallafall..
Har en tillfällig header för jag är trött på rosa färg, lite ironiskt är att hela min telefon är rosa, kul,kul..
Anledningen till att jag började blogga just idag var att jag såg Blondin Bella på tv 4 idag & två andra B-kändisar som också bloggade, och jag är sjuk så jag passade på att göra en snabb header med rätt så gamla bilder - hehe.
Men alla bilder på mig är stiliga så det gör ingenting alls!
Jag har börjat spela piano nu för ett par veckor sedan, det är skönt att bara få springa ner i källaren & koppla av lite!
Dock så är det ju rena vintern här nere.. Men lite kyla har väl inte skadat någon eller ?
Nej nu ska jag sluta prata med mig själv & låtsas som om att någon någonsin kommer att läsa detta & springa upp & kolla på tv.. Barnprogram in my heart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback