Forever alone on halloween
Naej då! Jag är inte alls ensam! Jag har ju min mor & far faktiskt!
Iallfall, idag drog vi till Överby i Trollhättan för att shoppa lite stuff, jag älskar att shoppa that's it!
Var ju dessutom rea precis vart man än gick! Åååh!
Min shoppinglista är kort men det lyder iallafall såhär -
Svart kofta, 99kr - Bikbok.
Svarta boots med nitar♥, 199kr - Din sko.
Svart BH, 149kr - Cubus.
Halloween smink (eller som det står på paketet ''Scary face''), 249kr - BR leksaker.
~ På den sämsta bilden ever ser ni iallafall koftan, skorna & BH:n.


~ Här ser ni mitt fina collage på Caroline, jag hoppas att hon blir glad! :)
Såret ni ser i hennes panna har jag gjort & det kommer från halloween sminket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback