Ny dag - nya erfarenheter!

Japp,japp idag var det dags för skola igen!
Hade prov första lektionen i sista delen utav provet skulle vi göra en uppsats på minst hundra ord, jag tror jag var närmare tvåhundra ord, hehe..
Fick även reda på att jag fick VG på so-provet vi hade förra veckan, kanske ska komplitera så jag får MVG som den nörd jag är (a)

Gissa vem som fick prata i högtalarna så att hela skolan hörde? ;)
- SJÄLVKLART VAR DET JAG, SARA BRÄNDSTRÖM! HEHEHEHE!
Har även lekt tillsammans med 7:c istället för att ha lektioner, är man bäst så är man!
Jag borde nog egentligen plugga, har no-prov imorgon *suck*. Men jag sitter hellre & pratar med Sebbe på skype!
FÄRJESTAD MÖTER LINKÖPING KLOCKAN SJU OCH FILIP DEN JÄVLEN SKA SE DET LIVE, ÅÅÅH SÅ AVUNDSJUK!
Är det bara jag som låtsas att min systers bodylotion är en microfon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback