Tjejkväll med brudarna!

Tjenis penis alla bloggläsare!
Hur är det med er?
Som vanligt är jag hungrig, hehe , tjock ? Jotack!
Som ni kanske märker så bloggar jag endast när jag har någonting ''intressant'' att berätta!
Så här kommer en ''intressant'' sak som jag ska berätta för er.. Jag ska faktiskt klä ut mig idag på Halloween!
Till vad? Det vet jag inte riktigt än.. Men iallafall, ska hem till Hannah på tjejkväll med brudarna!
Hoppas på en rolig kväll tillsammans med dom bästa!
Får jag låna min systers dator så lägger jag in bilder från kvällen antingen i natt eller i morgon!
Bild från förra tjejkvällen med de bästa i somras, haha jätte snygg bild!
Högst upp till vänster: Hannah.
Länste ner till vänster: jag, My & Emma
Dem som fattas på bilden: Therese, Lovisa & Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback