Dag fyra i England.

Sista gemensamma dagen tillsammans!
Vi åkte till Bath för att kolla på gamla hus och kolla på ett museum, riktigt fint! Fick även gå på en guidad tur med en trevlig man. 

Väl i Bath efter att ha kollat på dessa hus och lyssnat på guiden så fick vi shoppa! Jag och Viktoria köpte oss var sitt par converse! Jag tänkte köpa ett par leopardmönstrade men det fanns inga i min storlek så fick bli ett par lila istället, var väl helt okej det också! 

På kvällen ordnade vi en fest hemma hos Agnes för att säga hejdå till alla som hade deltagit i projektet! De flesta kunde komma vilket var jätte roligt! 

Här kommer bilderna från dag fyra, bilderna är inte mina.


Mitt och Viktorias träd Benjamin


Goa Daniel, han grät när han lämnade England.


Festen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback