Dag två i England.

Ja dag två i England så åkte vi faktiskt till Cheddar! Jag la självklart kommentaren ''Tillverkar dom cheddarost här?''Alla i hela bussen skrattade, men sedan visade sig det att det var där den tillverkades först so I was like fuck you!

Vi fick gå in i två olika grottor och titta den första var mest dryg kanske var för att det var guidad tur, vem vet?
Påtal om guidad tur, det var alltså inte riktiga människor som följde med oss och berättade utan man fick med sig som en enorm telefon man fick trycka in nnummren på.

Den andra grottan var roligare, det var liksom lite ''skräck-grotta'' ! En fransos vid namn Jean-Léo skrämde livet ur Viktoria, var hur roligt som helst! han spådde även mig och sa att jag skulle dö inom tio sekunder, men konstigt nog så lever jag än.. Hm..

Efter att gått i grottorna så shoppade vi och sedan gick upp på ett högt berg för att kolla utsikten. Helt okej om du frågar mig! Just i stunden kändes det helt värdelöst dock, men vi fick ''lite'' motion!

Här kommer bilder från dag två! Och nej alla bilder som jag kommer lägga upp är inte endast mina bilder!

Första grottan - CHEDDAROSTEN HAR VI HÄR JA!



''Skräck-grottan'' .



Utsikten.
John och Lewis, gosisar.

Christopher.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback