Fullproppad dag, som vanligt!

God eftermiddag! Nu väntas middag hos familjen Brändström/Olsson! 
Idag bjuds det på fläskfilé alá Sara och Lena! 

Idag så har vi nästan varit utomhus hela dagen! V i har varit överallt mellan Hamrane och Håverud.
Jag är inte så trött som jag hade förväntat mig att vara trotts endast två timmars sömn, knappt.. 

Ikväll får vi se vad som händer men det är väl planerat att gå till Stinsen som är en ungdomsgård här i Mellerud. Det var verkligen väldigt längesedan jag var där.. Får väl se om det är någonting att ha eller om vi drar hem lika fort som vi kom dit! 

Här kommer några bilder på när jag och Lena är i köket och lagar mat som riktiga kvinnor ska göra!

KOLLA IN MINA BRUNA ARMAR, YEAH I WORK OUT BIAAAAATCH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback