It's friday, again!

Hallå i stugan! Hur känns det med fredag igen? Rätt underbart eller hur?
Denna veckan har gått med rasande fart, gud vad skönt! Nu tar vi alla lång helg. Lördag, söndag, måndag, tisdag och torsdag är jag ledig! Vissa har det bättre än andra helt enkelt.

Nationella idag, hur gick det för er alla 96;or ? Jag gjorde iallafall en uppsats på sex sidor, hade nästan behövt mer sidor.. Och allting stod på engleska! Hur grym är jag inte då?! 

Jag vet att ni säkert vill se min nya frisyr men jag orkar verkligen inte ta ett kort idag, jag är så jävla sur så det inte är sant. Japp, jag är en badass för att jag svär. Men fuck it, det är min blogg - mina regler! :) 

Ha en fortsatt bra fredag allesammans, bloggar troligtvis mera senare! Skypekväll♥

Kommentarer
Postat av: Din man!

HA! Du har prov på Torsdag så tro int att du är ledig :* <3

2012-04-27 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback