Rubrik.

Okej, vem försöker jag lura egentligen? Alla gillar väl någon eller? Alltså mer eller mindre.
Har inte några kärlekskänslor för någon just nu men.. Ja hur ska man tolka ordet gillar egentligen?
I ett tidigare inlägg har jag skrivit att jag inte gillar någon just nu, plus att alla andra redan vet det.

Jag är fortfarande rädd för att ta kompisstadiet till en högre nivå, och när jag tillslut vågar det så är det redan försent. Jag tror säkert att det är många som känner igen sig i detta och att jag inte är ensam om det. Man känner sig så mesig på något sätt. 

Okej Sara dags att öppna ögonen och se vilket byte som finns framför dig! Hoppas att alla håller tummarna för mig för nu är det min tur att få lite kärlek och även ge kärlek, självklart! 





Kommentarer
Postat av: du vet vem det är!:D

du kan ta mig baby;*

2012-04-25 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback