''Åh vilken fis♥''

God kväll. 
Följde med Kenny hem igår. Jättemysigt.
Blev lite kär i hans katt tror jag, jätte fisig. Där av mitt val av rubrik i detta inlägg. Han var en riktig fis. 
 
FICK ETT AV MINA PAKET IDAG, ÖVERLYCKLIG TJEJ. Nästan iallafall.. Fick inte allt som jag egentligen skulle fått, dock fick jag 500:- rabatt för att jag inte fick det jag beställde egentligen. Nu är ni bra nyfikna på vad det är eller hur? ;) 
 
Sitter just nu och hjälper mamma med något musikspel på facebook och skriver på spanska till Johan, like a boss.
Ska snart ta min FRIDA tidning och slänga mig i badet och bara ta det lugnt. Har en hemsk huvudvärk som aldrig går bort, har knappt druckit idag vet inte om det beror på det. Var yr och hade ont i huvudet hemma hos Kenny. Äsch, sluta klaga nu Sara. 
 
Bloggar när jag har något fint att säga. Finns inget nu! Adiós mis amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback