Anders Lundin i Mellerud 25/8.

God förmiddag! 
Har varit vaken  sen nio tiden då Hannah skulle hem och rasta sin hund, Molly.
Somnade rätt tidigt igår med, runt tolv skulle jag gissa på. Skönt att få sova. Tycker jag iallafall.
 
Som jag skrev igår skulle vi ut och träffa en kändis och käka korv! Och det gjorde vi också!
Vi träffade Anders Lundin han som har varit programledare för Allsång på Skansken. När ni ser bild på honom vet ni säkert vem det är. 
 
Anledningen till att han var här var att vi skulle döpa vårat vattentorn. Och spela in TV för SVT. Programet kommer att komma ut på tisdagar klockan åtta. Jag vet inte exakt när Mellerud ska vara med men jag ska visa er när det kommer ut eller säga till när det går. 
 
Självfallet var vi hans ''största'' fans och skulle ta en bild med honom;)
 
Här kommer några bilder när han pratar, när dem filmar och när vi käkar korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback