Benny boy♥

God kväll! 
Dem senaste fem timmarna har jag varit på trav i Åmål.
Mysigt att vara där med familjen. Det är som en tradiotion för oss, varje sommar. 
 
Jag vann som vanligt, utan att satsa något. Denna gången vann jag 113 kronor.
Hästen hette Benny boy och alla som känner mig in real life förstår varför jag valde honom. Min nya babe.
Delade dock vinsten med syrran, generös som jag är. 
 
Som grädde på moset träffade jag en kändis också. Tredje gången jag ser/träffar honom om jag inte har fel?
Kan någon gissa vem det är ? Japp, Leif Loket Olsson. Känd från bingo lotto. Nej, han var inte programledare när jag var med.. Så gammal är jag inte.. 
 
Här kommer några bilder från travet. Sämst kvalité men vem mer än mig bryr sig?

Do you wanna date my avatar? She's a star.. Vindruvor befinner sig i min mun.

Kommentarer
Postat av: Melinda Nyrén

Min sommar har varit jätte bra! Det har gått sjukt snabbt, din då?

2012-08-03 @ 23:44:24
URL: http://melindanyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback