Bilder från idag.

God kväll. Här sitter jag!
Idag har jag fått mina sista saker som jag beställde!
Här kommer de sista överraskningarna jag har! Jag beställde en ny kamera och mobil.
Här är bilder från kameran jag tog idag.
 
Varit på urnedsättning av gamlamormor, blev personligt utan präst. Fint, men enkelt. 
Ätit middag på Vågen tillsammans med familjen. Haft kräftskiva hemma. Annars ingenting särskilt. En bra dag.
 
Moster och gamlamormors urna.
Mormors grav.
Våran katt, Busan.
Min fina syster Emma.
 

Kommentarer
Postat av: emma asdfghjkl

Hahah skojar du elleeeeeeer
ser ut som en muterad bulle på båda bilderna hahaha ):

2012-08-18 @ 02:23:13
URL: http://snigelbajs.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback