En dålig dag blev tillslut till en bra dag.

God natt kanske man ska börja med att säga. 
Är ju trotts allt natten nu. Klockan närmar sig ett och jag, Emma och Elin ska strax lägga oss. 
 
Har varit väldigt blandade känslor idag. 
Har åkt båt tillsammans med min familj. Jag tappade min mobil i sjön när jag skulle hjälpa morfar i land.
Var väl inte det roligaste som kunde ha hänt, men inte det värsta heller.
Offrar hellre en mobil än att någon skadar sig.
 
Ska jag vara ärlig så har det faktiskt varit rätt skönt att vara utan mobilen, kanske behövde det ett par dagar. Imorgon (måndag) kommer iallafall det jag har beställt. Bland annat en ny ****** och *****.
Men mer än så säger jag inte. Det får ni se då. En överraskning helt enkelt.
 
Sedan under eftermiddagen eller tidiga kvällen så kom Carro hit och vi har hittat på lite allt möjligt.
Drog bland annat till Fagerlid och träffade Tim, Lukas, Pontus, Therese, Emelie och Ella-Sofie. Härliga personer.
 
Som sagt en dålig start på dagen visade sig sluta bra ändå.Jag har världens finaste vänner, finare vänner kan ingen ha. Jag älskar er något oändligt och jag hoppas att ni vet det. Ni vet vilka ni är, alla ni som tar åt er.
 
Nu ska jag hoppa i säng tillsammans med Emma och Elin. Sov så gott alla pigga piggeliner. 
Bloggar när jag har något vettigt att skriva, alltså senare på detta dygn.

Kommentarer
Postat av: CarolineLarsson

Jag är en fin och jag är din vän ;) <3

2012-08-12 @ 02:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback