God kväll!

Hejsan allihopa!
Jag har befunnit mig i inget mindre än lilla Paris idag! Vänersborg. 
Jag följde med Natta till Vänersborg för att shoppa på Lindex.
Jag köpte ingenting men Natta köpte BH, foundation och tre par trosor.
Jag vill också shoppa. Det får mig att må bra. Ska shoppa på fredag, längtar!
 
Träffade även älsklingen i Trollhättan och han följde med till Vänersborg och shoppade.
Haha, måste vara roligt att kolla på tjejkläder. Kan bara tönka mig hur det känns. Men ja, så går det om man väljer att bli tillsammans med en shoppinggalen tjej! Inte mitt fel ju? 
 
Nu ska jag iallafall fortsätta på mitt brev, som jag ska ge mig själv på stundenten. Vi har fått det som uppgift i Svenskan, och ja det är faktiskt ganska roligt. Jag påminner mig själv om vad som håller på att hända nu.
Jag har bland annat berättat om att jag är tillsammans med Kenny för tillfället och att vi har varit det i tre månader. Man vet ju som sagt inte hur det ligger till om tre år, ellerhur? 
Men mer om mitt brev får ni inte veta eftersom det ska vara privat och hemligt egentligen. 
 
Så borde väl börja på det, men även duscha! Jag behöver inte gå upp förän vid sju imorgon, börjar fem i tio imorgon, härligt! Två timmars sömn är ändå alltid två timmars extra sömn!
 
Nu har jag nog inte någonting mer att berätta, ha det så bra så länge så ska jag försöka blogga imorgon med! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback