Det är fredag!

Hej och ursäkta för att jag inte har bloggat på några dagar!
Men här kommer ett, och under helgen ska jag väl också se till att blogga lite.
 
Denna veckan har jag haft fullt upp. Jag har varit med kompisar, hittat nya kompisar, varit med älsklingen och försökt så gott jag kan orka umgås med familjen också. Dem är ju trottsallt viktigast ändå. Men det är inte alltid lätt när man har tre timmars resväg fram och tillbaka från skolan varje dag. Man blir rätt seg. Men ja, jag klarar mig. 
 
I skolan har vi börjat lite smått med mediaproduktion och engelska. Även varit ute i skogen och umgåtts med alla estetare på MÅG. Det var jätte trevligt. 
 
Idag så började vi med historia, handlade inte så mycket om historia men. Sen hade vi en och en halvtimmas rast. Efter det var det mentorstid. Fick sluta tidigare så jag hann med den tidigaste bussen. Fick sluta tio över tolv, härligt!  Så tog en annorlunda väg med idag. På bussen klev även August,Simon, Wictor och Emelie på! Trevligt att träffa dem, dem verkar trivas på Birger Sjöberg och det var ju bra!
 
Vet inte vad jag ska berätta mer, finns inte så mycket mer. Nu vet ni ungefär hur jag har det på MÅG iallafall.
Var ju huvudsyftet med detta inlägg. 
 
Ännu en gpång ursäkta för jag inte har bloggat, ska försöka bättra mig! Jag får min skoldator snart och då kan jag blogga från skolan, alltså har jag tid för det. Men nu är det lite tight som ni kanske förstår.
 
Såhär ser jag ut idag, dugligt.

Kommentarer
Postat av: Melinda Nyrén

Min dag har varit awesome. Vad ska du göra nu ikväll då?

2012-08-24 @ 19:38:41
URL: http://melindanyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback