God morgon världen, vilken underbar dag!

God förmiddag allesammans!
 
Vaknade upp med ett glatt humör! Undra om det kan bero på min dröm jag drömde? 
Jag drömde faktiskt att jag kom tvåa i ett lopp, vaknade upp som en vinnare!
Hur skönt är inte det att vakna upp lycklig? Så mycket bättre än att vakna upp olycklig!
 
Idag blir det ... Inga planer, tyvärr. 
Ska iallafall till morfar och hjälpa honom nu snart så fort Emma är klar.
MIN BESTÄLLNING KAN JAG INTE HÄMTA UT IDAG! UTAN PÅ MÅNDAG, FUCK MY LIFE! :(
 
Men jag är glad för jag pratar med en gammal go vän från Borlänge. 
Han har haft fullt upp denna sommaren, en riktig festivalsommar kan man väl säga.
Fick ett ryck i natt och var tvungen att messa alla jag saknade, blev en heldel. Skönt var det iallafall.
Dock inte alla som har svarat.. Jaja, dem kanske inte har pengar, eller inte har sett det ? 
 
Nej nu ska jag dra mig! Ha det så bra så länge så bloggar jag senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback