Hittade några stycken iallfall..

God kväll! Klockan närmar sig halv sju och här sitter jag. 
I min ensamhet. Nej inte helt ensam, har min mamma iallafall. 
Är väl även planerat att dra ut och träffa Hannah och Evelina sen. Mina guldhjärtan.
 
Har jobbat nästan hela dagen. Bärt en massa bråte (skräp).
Fick även thaimat till middag idag, det var toppen! Finns ingenting bättre än thaimat, it's lovely. 
 
När vi var uppe i lägenheten och städade hittade mamma ett rör med massvis av enkronor i.
När hon hittade det så var det runt 80 stycken enkronor i. Nu är det 139 stycken.
Samlat ihop pengar från mig själv, Emma, mamma, pappa och morfar.
Haha, känner mig lite som en luffare. Nej men jag och Emma ska dela upp pengarna sen.
Men det var roligt att ha någonting att göra för en liten stund iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback