Idag har jag tagit ett kliv ut i vuxenvärlden.

God eftermiddag.
Nu undrar ni säkert vad som har hänt eftersom jag har tagit ett till steg ut i vuxenvärlden. 
Har jag börjat röka eller snusa? Nej inte vad jag vet iallafall.
Har jag blivit gravid? Nej inte ännu. 
Gift mig? Nej lite väl tidigt. 
 
Nej idag har varit den dagen då jag började gymnasiet. Estet media 1A. 
För er som inte vet vad det är för inriktning så är det en högskoleförberedande linje som fokuserar på allt inom media. Själv är jag intressad av fotografi. Och valde då därför en linje där man kan hålla på att fotografera. Men man får även möjligheten att filma. Det var också rätt intressant. Dem hade greenscreen. Greenscreen är en bakrundsskärm där man kan ändra bakrunden till vad som helst. 
 
Vi är trettio stycken i min nya klass. 27 stycken tjejer och 3 stycken killar. 
Ni ska bara veta hur sjukt nervös jag var. Gud, jag trodde att jag skulle dö. 
Imorgon får vi se hur det känns. Får gå upp klockan 5 på morgonen imorgon också. Och får ta 6.22 bussen. 
Jaja, allt för slippa ruttna i denna råtthåla. Hemska äckliga Mellerud. Så trött på denna. 
 
Ikväll får det bli ett varmt bad. Jag är så otoroligt trött. DÖÖÖÖR ÄNNU EN GÅNG.
Här kommer en gammal bild på mig i badkaret, plask plask.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan! Nu är det sista chansen att vara med i tävlingen om en personlig almanacka på min blogg! Tävlingen avslutas imorgon vid midnatt så var med och delta innan det är försent! Du hittar tävlingen här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/august/tavling-vinn-en-personlig-almanacka.html#comment

2012-08-21 @ 16:41:58
URL: http://missbuttercup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback