It's kinda beautiful.

God morgon! Eller ja.. Eftermiddag? 
Vaknade vid tio i morse, tidigt.. Ja jag vet. Hoppade upp ut sängen och hoppades på att mina paket hade kommit.
Hade dem det tror du? Nej.. Självklart inte. Kan iallafall inte ta ut dem än..
Jag dör. Min beställning är försenad med en vecka pågrund av en bit plast.. FML.
 
Iallafall, idag blir det att vara med Viktoria, hon ska sova över. Hon kommer runt tre tiden tror jag.
Kanske blir att träffa älsklingen och broder Izak. Saknar alla tre, underbara personer. 
Vad vi ska göra det har vi inte riktigt kommit på än.. Jag och Viktoria ska iallafall kolla på filmer hela natten..
Innan det vet jag inte alls vad som händer, det ordnar sig väl! JAG SKA FÅ LASAGNE TILL MIDDAG IDAG! Överlycklig tjej som älskar lasagne, mums.
 
Idag har jag även blingat till det lite extra med en grymt snygg ring! 
Fick den av Viktoria som hittade den på en marknad. Visste ni att jag älskar allting som har med ugglor att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback