Markus.

Tjenare alla Saras blogg läsare, Som jag skrev där uppe så heter jag Markus. Lånar Saras blogg för hon har läsare som inte jag har. Jag gillar inte mitt liv, har inte gjort det på länge.. Har bott hos min farsa i princip ända sen han o morsan skiljde sig. Vi är en ganska tyst familj av oss.. Ingen pratar speciellt mycket med varann och hittas inte på så mycket inom familjen. Har inte heller haft så mycket vänner, men dom jag haft har nog varit ganska bra. Vi har ju haft kul, Mest i högstadiet.. Började ta av mer o mer i början av gymnasiet. Var deprimerad ganska mycket o började vara mer för mig själv.. Efter ett tag blev inte ens att sitta vid datorn kul längre, att kolla serier som The big bang theory osv började bli tråkigt o nått som jag bara var tvungen att göra för att fördriva tiden. I sommar sökte jag hjälp o gick till ett Kris och Behandlingscenter för olika grejjer, pratade med läkare och han satte diagnosen depression på mig. Fick recept till medicin som inte hjälpte, efter ett tag fick jag ny medicin som var samma sak. Nu efter jag höjt dosen av min nuvarande medicin och fortfarande inte känner att nått ändras så har jag börjat tänka att de är mig det är fel på.
Är jag bara en själlös kropp?
Aja.. Har ju sara jag kan prata med ibland ändå om vi inte säger så mycket.. har inget att säga till nån egentligen. Finns 3st i mitt liv som jag älskar, som vänner lr mer. Sara, för att hon alltid finns där, får en på bra humör vad man än är ledsen för lr nått. Saras syster Emma, hon finns fortfarande kvar ändå om hon dumpade mig. hon är en super tjej som oftast finns där o hjälper, vet inte vad jag mer kan säga.. Sen har vi Nathalie, hon är också underbar, vi har oftast de dåligt o bara bråkar men hon är en av mina närmaste vänner ändå.

Vet inte om jag har så mycket mer att skriva om, Förlåt för allt dumt jag gjort kanske? Inget jag kan ändra på men alltid bra att säga förlåt ändå om man menar de.

Hejdå för mig..
(Frågade inte sara om jag fick låna bloggen men tack ändå..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback