Min dag i Göteborg.

Hej på er! Här kommer ett blogginlägg om min dag i Göteborg.
Senare idag kommer ett inlägg om min dag på Koster öarna. 
 
Som ni kanske förstår har jag inte haft någon tid alls att blogga.
Men nu har jag det, familjen Säll åkte precis hem. Trevliga dagar hade vi iallafall!
Finns ingenting att klaga på. Jag och Jenny blev väckta två i dag.
Bara varit uppe i drygt två timmar. Haha det är inte varje dag man får vara med om det..
 
 
Jag och Viktoria var vid tågstationen runt tjugo över sju i tisdags morse. Tåget skulle gå halv åtta.
Vi fick bra platser på tåget, men tåget gick aldrig. Där satt vi i två timmar och väntade.
Spänningen funkade inte i Mellerud. Istället för att åka tåg fick vi åka i en ersättningsbuss. 
 
Vi kom till femman huset/nordstan vid elva tiden.
Jag tog frukost på Donken. Viktoria hade redan ätit frukost, mosaka. Mums.
Sedan så gick vi runt och shoppade lite. Fanns inte så mycket att shoppa.
För fanns inte mycket höstkläder inkommet.
Hittade iallafall ett par svarta tights, en grön stickad tröja, grön eyeliner, mascara och en överraskning till älsklingen. Bättre än ingenting right? 
 
Vi blev klara runt tre - halv fyra tiden. Efter många felvägar så hittade vi mamma och Lena och tog rälsbussen till Liseberg. Kom dit vid halv fyra - fyra tiden och stannade tills det stängde vid elva tiden. Hann att åka en massor. 
Var inte så mycket folk. Längsta kön var på en halvtimma. JAG ÅKTE ATMOSFEAR, FUCK YEAH TWICE!
Träffade även Dregen, ni vet han som spelar fotografen i bröllopsfotografen? Och kollade på 3D film, awesome.
 
Här kommer lite bilder från Göteborg och Liseberg!
 
Hittade ett gör-snyggt läppstift på Lush och övervägde att köpa det.
Men gjorde inte det. Kanske blir att beställa det.
Jag och Viktoria i kön till Lisebergsbanan.
3D-glasögonen på.
Dregen i kön till Balder, yup jag stod precis bakom honom. Men ni vet hur feg jag är, vågar inte hälsa eller något.

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson - FiSHMAS

GoseSara-Hej! <3

Det är inte alls dregen som spelar i Bröllopsfotografen, det är Björn Starin (Pölsa från Smala Sussie) ;p
Men Dregen, han är snygg!!

XOXO

Svar: Hej gosefis! Är du helt hundra på att det inte är Dregen som spelar det? :o
Kollar upp det någon gång då inte klockan är så sent in på morgonen!
xoxo
Sara Brändström

2012-08-13 @ 14:18:37
URL: http://fishmas.blogg.se/
Postat av: stina fishmas petersson

Yes iam! :D

Svar: Jaha ja :(
Sara Brändström

2012-08-14 @ 14:10:28
URL: http://fishmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback