Shopping står på schemat!

God morgon! Eller är den inte så god? Ser ut som stryk idag, men vad gör det? 
Ingen bryr sig väl om hur lilla jag ser ut? En vanlig tonåring som bor i Mellerud. Ellerhur? 
 
Ja, som sagt snart bär det av till Överby i Trollhättan för att shoppa nya kläder! Har dryga 1000 kronor som jag kan spendera. Rik människa jag är, yupyup. Funderar på om jag kan plocka saker från min ''wantie-lista'' som jag gjorde för ett tag sen! 
 
Ni kommer väl ihåg denna? Tror ni jag kommer plocka hem något av detta? Hade 1000 kronor räckt till detta hade jag varit Sveriges lyckligaste tjej. Men nu gör det ju inte det. Det var ju synd..

Kommentarer
Postat av: Melinda Nyrén

Ha en bra dag!

2012-08-25 @ 10:22:11
URL: http://melindanyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback