Show me that you love me, if it's for real.

God morgon, fick chansen till en sovmorgon. Men min katt väckte mig vid fem som om hon var en klocka.. 
Jag hade annars bara behövt gå upp vid sju tiden. Eftersom jag åker med mamma till skolan idag och börjar tio. 
Men nej då, Busan ska självklart komma och väcka mig. Snäll katt.
 
Ja.. Jag vet inte vad jag ska säga? Finns inte så mycket som jag kan ta upp här. 
Träffade Hannah en stund igår och pratade, städade mitt rum och gjorde wraps. Jag kan ju faktiskt laga mat.
Gjorde eget recept. Det kan jag ju faktiskt skriva. Dock har jag inte någon bild på hur dem såg ut, men tro mig det var gott. 
 
Recept på McBrändström wrap:
Tunnbröd.
Gurka.
Paprika.
Röd lök.
Skinka. 
Fyra sorters lök KESO.
 
Woka grönsakerna ovh stek skinkan. Mycket smör behövs.
''Stek'' tunnbröden till önskad färg på brödet. Även här behövs det mycket smör, annars bränns det fast.
Blanda grönsaker, skinka och KESO tillsammans i en skål och häll på det på tunnbröden. Rulla ihop tunnbröden.
 
Svårare än så var det inte! Gick hur snabbt som helst, och det jobbigaste var egentligen att hacka grönsakerna, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback