Som svar till Markus.

Hejsan allesammans. Jag sitter här och kollar på halv åtta hos mig. Tillsammans med mamma. 
Sneglade på mammas dator då hon satt och kollade på min blogg, jag såg ett inlägg som inte jag hade skrivit och första jag kom att tänka på var att det var Markus som hade skrivit det. Han är inte den ända som har mitt lösen som ni kanske har märkt men någonting sa mig att det var han.
 
Markus tro mig, du har förtjänat ett bättre liv än vad du har haft hittills. 
Ingen är värd att må så dåligt som du har gjort och speciellt inte du. 
Men jag är iallafall glad att du har tagit hjälp för depressionen, nu ska jag bara ta tag i mina problem. 
 
Du är absolut ingen själlös kropp. Du har så mycket mer att erbjuda en vad du kan tänka dig. 
Jag hoppas verkligen att det snart ska vända för dig och bli bättre och bättre för dig. För det är du verkligen värd.
Det är ingenting jag bara skriver utan du är verkligen helt underbar. 
 
Det är klart att jag alltid kommer att finnas här för dig. 
Oavsett vad det än gäller eller när det än kommer hända. Du vet att du kan nå mig dygnet runt. 
 
Jag vet att jag är dålig på att berätta om mina känslor för dig, men när du tvingar mig till det så brukar det flöda.
Du är trottsallt bland dem personerna jag pratar om mina problem mest om. Konstigt nog. Inte ens dem som bor i närheten vet så mycket om mig som du gör. Då bor du ändå i Skellefteå. Typ 1000 år här i från.
 
Tjejen som någon gång kommer att få dig kommer vara den lyckligaste tjejen någonsin. 
Du har allting man kan önska sig av en pojkvän. Önskar dig endast det bästa genom hela livet. Det är du värd.
 
Med detta sagt vill jag bara att du ska veta att du betyder en massor för mig. Och är oerhört tacksam för allting du har gjort för mig. Alla gånger du har dragit upp mig ur brunnen av depression. Även fast du egentligen inte har orkat. Du har alltid funnits här för mig. Då menar jag alltid. Du vet att jag älskar dig, en massor. Världens bästa.
När du ser detta kan du messa mig så fort du orkar, vi har en heldel vi måste prata om tror jag. Som sagt, jag älskar dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback