Tidsfördriv - kollar på mitt favoritprogram Degrassi.

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min familj.
3. Hur lång är du? 1.56
4. Vilken är den senaste filmen du sett? En Wallander film.
5. Vem ringde du senast? Emma.
6. Vem ringde dig senast? Hannah.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? ''Behöver gå på toa men kan jag ringa dig? XD dem andra står i kö''
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Messa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Bara förlovade.
10. När såg du senast din mamma? Alldeles nyss.
11. Vilken ögonfärg har du? Grön/bruna.
12. När vaknade du i dag? 11.
13. Vilken är din favoritjulsång? Bra fråga, vet inte riktigt.
14. Vilken är din favoritplats? Ute på sjön.
15. Vilken plats föredrar du minst? Beror på.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i Karlstad.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mördare.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Degrassi.
19. Hur stor är din säng? Dubbelsäng.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Tröja och trosor oftast.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3-4 stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, västragötaland.
24. Vilka städer har du bott i? Inte bott i någon stad. Bara i Mellerud.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? När jag känner för det.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry cookie dough eller apelsinchoklad.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Bra fråga.. Finns så mycket!
29. Tycker du om kinamat? Jag älskar det!
30. Tycker du om kaffe? HELL YEAH!
31. Vad dricker du till frukost? Brukar inte äta frukost, därför inte dricka något heller.
32. Sover du på någon särskild sida? Längst in men breder ut mig över hela!
33. Kan du spela poker? Nej.
34. Tycker du om att mysa/kela? Det bästa som finns.
35. Är du en beroendemänniska? Beror på situationen. Men jag klarar mig bra själv.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yup ett par stycken.
37. Vill du ha barn? Absolut! Tvillingar är en dröm!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, har lite problem med saltvatten.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, upplevelser, behövliga saker.
42. Äger du dyrbara smycken? Ja, lite halvdyra kanske? 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Degrassi och Jersey shore!
44. Kan du rulla med tungan? Yes!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha, finns så många.
46. Sover du med gosedjur? Nej. Har dock en tjock nalle som jag inte brukar ta ner från sängen.. Han brukar ligga vid mina fötter och lukta på dem.
47. Vad har du för ringsignal? Bra fråga.. Typiska för nokia? 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mammas musplatta haha.
50. Flirtar du mycket? Haha jag vet inte..
51. Kan du byta olja på bilen? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, inget körkort.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Ingen aning..
54. Läser du dagstidningen? Händer ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, bara FRIDA. Ingen veckotidning dock.
56. Dansar du i bilen? Haha nej..
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? RIX FM.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Typical-skämt.
59. När var du i kyrkan senast? Begravning.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Lena och Benny! Mina klassföreståndare och SO och gympalärare.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En natt tror jag!
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Oj svår fråga..
63. Vad lyssnar du på just nu? TV:N.
64. Har du varit med i tidningen? Yes. 
65. Vad är det konstigaste du ätit? Det  vet jag inte..
66. Vem såg dig naken senast? Hihi. 
67. Vad är det för färg på din tandborste? RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD.
68. Hur imponerar man på dig? Att man är sig själv.
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Oftast ingen, men annars Hannah kanske.
70. Har du någon piercing? Nej.
71. Din största vinst? 100.000 på bingolotto.
72. Civilstånd? I ett förhållande, 2 månader.
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Bloggar, facebook, blogg.se.
74. Är du fåfäng? Sådär.
75. Ångrar du någonting du gjort? Finns väl alltid saker. Men ingenting jag kommer på.
76. Hur gammal är din pappa? 50 år.
77. Vilket är ditt drömjobb? Fotograf.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Åka utomlands med närmaste vännerna.
79. Vad har du haft för husdjur? En katt och fiskar. 
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? 
1.Jag är rädd att binda mig med någon för vad följderna kan resultera.
2. Det är ofta jag tänker väldigt djupa tankar.
3. Min morfar är och besöker oss varje dag.
81. Svär du ofta? Haha, var värre förr tror jag. Men ja det händer.
82. Sverige när det är som bäst? Snöfylld julafton, blommiga vårar och fina augustikvällar.
83. Kan du åka slalom? Nej.
84. Vad har du ätit i dag? Två kakor och en omelett. I natt åt jag även morot och tzatziki.
85. Vad har du för utbildning? Ingen.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?Mina ögon.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Man får väl leva med det man har fått. Men finns saker jag hade velat ändra på om man kunde.
88. Vilken är din bästa egenskap? Omtänksamheten tror jag. 
89. Vilken är din sämsta egenskap? För snäll, lättirriterad in i mellan åt.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Hitler för jag vill veta hur han tänkte och är intresserad av världskrigen. Och Astrid Lindgren var hon fick all sin fantasi i från.
91. Saknar du något? Ja.
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Man behöver göra en stor grej av det men ja.
93. Vad gör dig ledsen? Orättvisor i världen, falska personer.
94. Vad gör dig glad? Vänner och familj.
95. Har du varit gift eller förlovad? Inte på riktigt men på facebook så har jag både varit förlovad och gift, haha.
96. Vad ska du göra i helgen? KAOS och umgås med vänner 
97. Vad är det knasigaste du gjort? Gör något knasigt varje dag. Kanske att ha gått omkring målad som en clown utan medvetenskap?
98. Vad har du för laster? Jadu.
99. Vem är din förebild? Har nog ingen direkt så, försöker bara tänka på hur jag själv vill ha det och följa mina egna tankar och principer. 
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Visa morfar en kamera jag beställde hem igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback