Detta har jag hållit på med hela morgonen!

God förmiddag allesammans!
Här sitter  jag ensam hemma (okej pappa sover men det märks ju inte) .
Jag hade riktigt ont i bröstet idag så beslöt mig att stanna hemma.

Jag suttit och klippt och redigerat en Video utmaning som jag, Mary och Julia gjorde! 
Det var väldigt roligt att göra och sånt här kommer jag fortsätta att göra om ni tyckte det var roligt att kolla på! 
Okej, kanske inte smaka på olika saker varje gång utan göra något galet! Skulle det vara roligt att titta på?
Det är det som jag har tisslat och tasslat om som har varit ''överraskningen på bloggen'' haha. 
 
Det var roligt att göra iallafall! Haha, jisses vad gav jag mig in på?

Kommentarer
Postat av: Burak (From skype)

Those headsets are used in construction sites LMAO! XD

Svar: HAHAHHAHA!
Sara Brändström

2012-12-05 @ 17:42:49
Postat av: Elina

HAHAH, Made My night Sara! xD <3

Svar: Hahaha! <3
Sara Brändström

2012-12-05 @ 19:03:19
URL: http://elinaedsberger.blogg.se
Postat av: emelie hjelm ( in da klaaaas)

HAHAHAHA ORKAR INTE, sitter o kollar o ja skrattar så tårarna rinner. ahahahhahhahah !

Svar: HAHAHAHA, vad söt du är!
Sara Brändström

2012-12-05 @ 21:03:45
Postat av: Vikolokkola

HAR JAG ÄTIT KAVIAR?!
Hahahaha dog!

Svar: HAHAHAHA, ''jag gillar inte fisk & grönsaker!!!!''
Sara Brändström

2012-12-05 @ 21:24:45
Postat av: morfar

den var bra sara(det var därför du fick ont i bröstet)din tur att mata nästa gång.

Svar: Haha detta gjorde jag i måndags! Ja jag får väl göra det, haha!
Sara Brändström

2012-12-05 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback