It started as butterflies, but now it just hurts.

Can we try one more time to make it all better? 

God morgon allesammans! 
Jag la mig vid fyra i natt satt och snackade med Julia och Eddie hela natten, tror aldrig jag har skrattat så mycket så länge, var helt sjukt. Eddie bebisen fyller 18 idag, stor bebis!

Idag åker vi hem till Ingribyn för att fira jul tillsammans med släkten från pappas sida! 
Bland annat träffa kusin vitamin på 7 år (?) haha. Det går vilt till när man träffas så sällan ska ni veta.

Här sitter jag iallafall nu och lyssnar på Boom - Italobrothers i mina  nya tofflor, mitt nya headset, min nya stickade tröja och bara njuter av tillvaron! Snart ska jag locka håret och sminka mig också! Ska man vara fin får man lyda pin som man säger! 

 
- Min familj + Julia tycker att jag ser ut som en alien i dessa lurar, snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback