Sam the Elf.

God eftermiddag allesammans! 
Har precis slutat skolan och här sitter jag och väntar på bussen som går om 10 minuter! 

Har haft mediaproduktion och engelska idag.
På median höll vi på att redigera bilder på photoshop (Earlybird och polaroid bilder).
Och på engelskan hade vi en debatt om dyra julklappar. Jag fick vara en tomtenisse som tyckte att alla skulle få billigare julklappar.. Haha fick någon liknande fråga ''tänk om alla barn inte vill ha billigare julklappar utan dyra?'' och jag svarade bara ''Well fuck dem *peka med det fula fingret* '' haha, jisses. Spontana Sara.

Finns inte så mycket mer att säga, blir till att plugga en heldel idag! 
Imorgon har vi historiaprov och matteläxa och idag ska 40 ord som jag inte kan ur en engelsk bok in. 
Jisses blir rätt mycket när man är borta! Aja, yolo. Kanske kan fjäska mig till att göra historiaprovet på måndag istället. Om jag har tur, har jag inte tur så har jag inte tur. HEHEHEHEHE. 

Ser jag inte lite ut som en liten tomtenisseidag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback