Intervju med Elin Lundgren - elinlundgreen

Intervju med Elin 13 år!
elin lundgren

Kan du berätta om dig själv lite och beskriva din vardag för oss?: Jag heter Elin Maria Lundgren och är 13 år, fyller 14 till hösten. Min vardag är inte alls något speciellt, jag kommer hem vid tre, gör något och sen sitter vid datan, är väl med kompisar, osv. Jag har alltså inget speciellt för mig.

Dina hobbys just nu är?:
Hobbys och hobbybs, jag älskar att grejja med hår! Styla,pilla, asså allt typ! Men man ska inte lita på mig när jag håller i en sax direkt... Och jag funderar på att efter 9an så ska jag börja på ngt gymnasie med frisörsgrejj, i göteborg c:  Men de är långt kvar. Har väldigt lång tid att tänka på sånt.
Annars, asså jag har inget mer speciellt. Haha!

Du har precis börjat på Rådaskolan i Mellerud vad tycker du om skolan hittills?: Asså , i början verka den okej osv. Men asså ...nej! Jag tycker inte alls om de. Saknar lilla Åsen och sånt. Så himla mycket skit i mellerud. och jag tycker inte om lärarna heller, typ bah två st som är nice. 

Vad tycker du är viktigt för att du ska tycka en blogg är intressant ? : En snygg design, mycket bilder och tips om kläder,smink osv. Jag tycker de är de viktigaste faktist. Även fast min blogg inte ser ut så.

Din favorit maträtt är ? : Tacos! Alla måste gilla tacos!

Dina sommalovsplaner hur ser dom ut? : Jag ska umgås med kompisar, jag ska bada och sola och umgås med min underbara kille, och bah ta de lungt. Asså jag längtar verkligen jätte mycket till sommaren nu!

Utövar du någon sport eller är det någon sport som intresserar dig lite extra?
: Nej,inga sporter för mig. Sport är inte min grejj riktigt och har faktist aldrig varit. Något jag tycker är kul är typ basket. Volleyboll och Handboll kan vara rätt okej ibland!

Om du skulle få beskriva dig själv med en mening, vad skriver du då? :
Jaduu... åh jag vet faktist inte! Jag är en glad och nyfiken tjej typ c:

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv; ja jag trivdes så jäääkla bra, alla var så otroligt snälla! :)

okej vad ska du plugga? ska duscha nu :D

2012-02-28 @ 21:14:10
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Hade vart kul att bli intervjuad, då jag jobbar som journalist så är det oftast jag som ställer alla frågor. Hade varit roligt att byta roll en gång :)

2012-02-29 @ 00:34:30
URL: http://ellinoooor.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/



Hoppas du fått en toppen tisdag! :)

2012-02-29 @ 01:28:59
URL: http://four.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback