Intervju med Josra Kahtouri - Josseposse.

Jag har intervjuat Josra en tjej från Göteborg! 


Fullständigt namn? : Josra Melissa Boujrad Khatouri

Ålder? :
15 om 3 månader.


Bor? :
Göteborg.

Fritidsintressen förutom att träna? : Träffa kompisar, shoppa och fika.

Som sagt, i din blogg kan man läsa sig till att du gymmar så fort du kan, hur kommer det sig? :
Jag vill komma iform precis som alla andra tjejerna, och så försöker jag också sträva lite efter magrutor. ;)


Vad är ditt drömyrke och varför? :
Mitt drömyrke är att bli kändis genom att sjunga eller bli modell. Men helst sjunga för att musik är något jag brinner för och jag ÄLSKAR att sjunga! Om nte mina drömmar slår till så får det bli något inom säkerhet, kanske polis.


Vad tycker du är intressant att läsa om på en blogg? Använder du dig av den metoden själv? :
En bra blogg ska innehålla mode och tips! Det är något man måste ha för att kunna gå längre med bloggen. Och så ska en del av bloggen också självklart vara om ditt liv för det är ju grejen med bloggen. Något jag tycker är jätte intressant med bloggar är träningstips, skönhetstips och outfits. Och det som gör bloggen som intressantast är bilder såklart!
- Jag använder mig utav det så gott jag kan. Och jag delar med mig alla mina tips till mina läsare.

Vart får du inspiration (inom klädval) från? : Kenza och Alexandra Pallvid (klicka på namnen för att komma till deras bloggar)

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL JOSRAS BLOGG!



Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför 500-600 läsare!

--> http://jaasses.webblogg.se/2012/february/dagens-blogg-16-februari-2012.html#comment (direkt länk) ju mer du kommenterar dessto större chans har du att vinna!



Lycka till! :)

2012-02-16 @ 21:18:55
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Ellaaa

Hej, din blogg är jätte bra! jag älskar dina intervjuer!! Skulle inte du kunna intervjua Hejsanalexs.blogg.se hon har ju en lite större blogg och det hade varit kanon colt!! Älskar din blogg!!

2012-02-17 @ 09:13:40
Postat av: Elina sörruh'!

Jag vill gladerligen bli intervjuad, även om du känner mig lite, haha! ;D

2012-02-17 @ 16:25:44
URL: http://elinaedsberger.blogg.se/
Postat av: ELSA

så fin blogg med roliga, intressanta inlägg! jag har bloggat mer än ett år och tror att jag skulle kunna göra ett inlägg intressant med en intervju med mig!

pusshejj

2012-02-20 @ 17:25:58
URL: http://elsamaroacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback