Intervju med Sofia Ulldahl - sofialinneaulldahl.

Sofia är min räddare i nöden, tack för att du besvarade mina frågor! Berätta om dig själv : Hela mitt namn är Sofia Ylva Linnea Ulldahl Carlberg. Jag bor på landet & tycker det är riktigt mysigt. Jag älskar att få folk att skratta & bli glada! Och är ganska galen av mig ibland.
Du har många foton i din blogg, vad använder du dig av för kamera? Bra/dåliga saker med den? : Använder min kamera på mobilen, eller min systemkamera Nikon D3100 Tycker att den är bra på alla sätt, förutom när fokusen blir fel.
Vart handlar du oftast dina kläder? : Handlar ofta på väldigt många olika ställen, Bikbok, Gina, lindex & veromoda
Vilket är det första bästa barndomsminnet du kommer på? : Bästa barndomsminnet var nog när jag var i Danmark på Lalandia & legoland haha
Hur hanterar du dåliga dagar? T.e.x. mottgångar osv? : Jag vet inte riktigt, försöker tänka ut det på ett bra sätt eller något
Om du skulle beskriva dig själv för två år sen och hur du är nu, har du förändrats mycket? Positivt/negativt? : Tycker själv att jag förändrats väldigt mycket på 2 år, positivt, Har blivit smalare & tycker mer om mig själv nu
Dina tre bästa egenskaper?: Hm, 1. Kan få folk att skratta, 2. väldigt förlåtande, 3. håller vad jag lovar?
Tips på en bra/ intressant blogg? : En bra blogg hm.. http://epicfaiil.myshowroom.se/ tycker jag är bra! KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL SOFIAS BLOGG!
FÖRLÅT FÖR INLÄGGET SER HELT FUCKAT UT, MEN KAN INTE ÄNDRA DET.




Kommentarer
Postat av: stina fishmas petersson

Intervjua määj? Puss ;*

2012-02-22 @ 00:24:42
URL: http://sstinapetersson.blogg.se/
Postat av: Erika

Tja :D

2012-02-22 @ 16:14:35
URL: http://erikakarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback