Plugg,plugg,plugg..

God förmiddag mina bloggläsare i mitt fall får jag säga god morgon för jag vaknade nyss..

Som sagt min dag består av plugg, härligt.. Moppeplugg också, wounderful. No I hate it.
Men Hannah har lovat att hjälpa mig idag så att jag kan bli klar med skiten någon gång, så att jag kan få åka till mitt efterlängtade Dreamhack, loooove♥

Sedan så ska jag växla pengar med henne, haha! Vi håller på att bli vuxna så vi får laga mat och växla pengar själva.. Ingenting mer med det!

La mig vid halv två i natt och gissar på att jag somnade där någonstans också, vaknade vid elva så ja.. En alvtimma har jag iallafall varit vaken! Någon slags timma iallafall ba dum tss! Nepp bara min dåliga humor som ingen förstår..

Ska ine tjata bort detta inlägget utan slänger upp en bild som jag skickade till Oscar igår och han sa att jag såg ledsen ut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback