Tidsfördriv & tidinställt - jag vet att ni kommer att läsa det ändå så.

1. Vad är ditt mellan-namn? Erica, Charlotte.

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Duger väl med det jag har ?

3. Är du i ett förhållande nu? Nej.

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

5. Vem var du tillsammans med sist? Han har ett namn.

6. Får man fråga varför det tog slut? Ingen kommentar.

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Nja, skulle jag inte påstå.

8. Vem vet mest om dig? Hannah, Emma, Amanda och Viktoria.

9. Vad gör du på fredagskvällar? Varierar, men oftast är jag helt slut på fredagar..

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Case 39, tror jag - looove!

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Nej.

12. Har du någonsin varit full? Nej, hehe. Här sköter vi oss, väl!

13. Har du testat droger? Nej.

14. Röker du? Nej.

15. Snusar du? Nej.

16. Saknar du någon just nu? Yes.

17. Hur mår du idag? Trött.

18. Hur många tabletter tar du dagligen? En järntablett om dagen.

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Bra fråga, jag antar att jag satt på konfermationen.

20. Bästa minnet från sommaren? Umgås med nära och kära.

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Norge.

22. När var du där? Somras.

23. Är du rasist? Nej.

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja.

25. Om nej, vart kommer du ifrån?-

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Spelar ingen roll.

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja imorgon drar jag och bästisen till Vänersborg!

28. Sköter du skolan? Det påstår jag då iallfall!

29. Vad hade du för betyg förra terminen? 1 MVG, 4 VG, resten G.

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG.

31. Vilket ämne var det? So.

32. Har du fått ig på ett prov? Ja, allt förmånga matteprov.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Haha, jag och pojkarna hade ju ett band ett tag, riktigt bra band - solrockarna!

34. Anser du dig vara intelligent? Beror på inom vad.

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Det var nog när jag gick i sjuan.

36. Vilken va den värsta tiden då? När mormor gick bort.

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Kan man väl säga, kanske inte katastrofalt dåligt, men dåligt - ja.

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Inget allvarligt.

39. Har du haft sömnproblem? Yes, varje gång det är fullmåne.

40. Hur ofta gråter du? När jag brister.

41. Vad gör du när du mår dåligt? Cuttar mig till tusen, aoootch! Nej men alltså, försöker väl förbättra det på något sätt.

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Det beror på vad det handlar om.

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Ja tyvärr.

44. Vilken klass går du i nu? 9C.

45. Vilken skola? Rådaskolan - Mellerud.

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej.

47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja.

48. Är du stolt över dig själv? Går inte att alltid vara stolt över sig själv, men ja.

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är omtänksam och trevlig I guess.

50. Vad får du ofta komplimanger för? Hehe, mina bröst och mitt utseende.

51. Har du lätt att få folk att skratta? Absolut, jättelätt!

52. Cider elller öl? Cider!

53. Har du några talanger? Allmänt awesome är väl en talang eller?

54. Vet du om någon är kär i dig? Yes.

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Allways.

56. Vad står det i ditt senaste sms? '' Lite ägd där :3 ''

57. Hur lång är du? 156.

58. Hur mycket väger du? -

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det beror på, men 34 - 36.

60. Har du svarat ärligt? Ja.


Kommentarer
Postat av: - Awa Gardi - Smakprov på det goda livet

Hej! Nu har jag avslutat tävlingen i samarbete med meStore där du kunde vinna earcuff eller halsband! Kika in och se om vinnaren var du.



Om inte så ska jag välja en ny tävling tills imorgon, har du något tips på någon tävling du/andra skulle vara intresserade av?

2012-02-15 @ 18:30:03
URL: http://awagardi.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Får du gärna vara med i! :D

2012-02-15 @ 21:08:41
URL: http://awagardi.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Får du gärna vara med i! :D

2012-02-15 @ 21:08:43
URL: http://awagardi.blogg.se/
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

Var gärna med och tävla om ett fint smycke i 925 silver från www.atelje54.se i min blogg :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/february/alla-hjartansdag-tavling-vinn-ett-smycke.html



Om inte smycken passar dig så har jag flera andra tävlingar också, kika in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :) Kram

2012-02-16 @ 00:57:29
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback