Trevligt kvällsprat på skype!

Sitter just nu och pratar med Viktoria, Emil och Viktor! Mycket trevligt! 
Pojkarna sitter och spelar.. Jag skriver massa random saker till random personer alltså allmänt random..
Viktoria.. Är tyst.. Hohoho.. Jag med egentligen.. Men låter sm jag pratar med mig själv i mitt huvud, psyko scary..

Mina snyggingnar på bild! Dock är tydligen inte jag snygg alls.. Jag är sist på Viktors lista och jag kommer aldrig vara snyggingen för Emil.. VIktoria är inte lesbisk så.. Jag är ful.. :(


Och Jon bli inte ledsen att du inte kommer med för jag snackade med bästa Jonis innan dess också, men sen dissade han oss för Jackass.. Snällt.. Jag och Jon planerar saker, alltså videogrejer som ni ska få se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback