Vårvärmen är underbar!

God eftermiddag alla bloggläsare!

Jag har redan varit utomhus och tagit en nypa luft! Pappa har till och med tagit fram ett parutemöbler åt mig och mamma så vi kan dricka kaffe utomhus, underbart!
Är 8 grader ute, underbart! Snart är det min födelsedag också, tänk om det är sådant här väder då?! Hade varit underbart!
Njuter du av vårvärmen?
  • Ja, jätte skönt!
  • Nej, jag håller mig inomhus framför datorn.

Acepolls

More polls: gzm Create poll Billig Urlaub


Idag kommer min älskade syster hem också, har gått en hel vecka utan henne, haha jesus!
Har nästan varit för tyst hemma.. Man hör henne alltid skratta eller prata i skype så det tog ett tag innan man blev van med att det var så tyst, haha!

Idag ska jag städa mitt rum, göra tyska uppsats och njuta av vårsolen!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul att du var med och deltog i tävlingen på min blogg om en personlig almanacka! Tävlingen är nu avslutad och vinnaren utsedd så in och kika på bloggen och se om det var just DU som vann! :) Ha en fortsatt bra dag och fortsätt gärna att delta i tävlingarna i min blogg :)

2012-02-26 @ 14:51:20
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback