Äntligen var det gjort!

Okej.. Markus bad mig att blogga men jag hade/har verkligen inte ett piss att berätta. 
Men ja, jag klippte ihop en snabb header, det kan jag ju berätta.
Den får duga så länge.

Dagens humör? - Trött, irriterad och grinig är vi båda.. Alltså jag och Amanda.

Min moster och mammas gammla barndoms kompis har kommit ner från dalarna, rätt trångt i huset just nu..
Jaja, håller jag mig på mitt rum så går det nog bra! 

Nej jag har inget mer att berätta mer än att jag och Amanda lyssnade på ''Epic sax guy'' i 5 timmar igår/idag.. Nonstop.
Tror vi stängde av den vid två - halv tre tiden i natt.. Haha det var bara sjukt.. Att vi orkade!
Nu när jag tänker på låten blir jag bara ännu mer irriterad -.-'

Nej jag är emo och ska cutta mig i ett hörn medans jag äter choklad!
Btw! Ser ni inte den nya headern klicka då på F5!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback