Dag fyra.

Dag 1: En bild som betyder någonting för mig och varför.
Dag 2: En kväll jag aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtarna enligt mig.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild och skype profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild jag vet.
Dag 14: Finaste citat jag vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.
Dag 17: Bild på mig och mina syskon
Dag 18: Ett foto jag är stolt över och varför.
Dag 19: Mina intressen.
Dag 20: Det jag skulle vilja säga innan jag dog.

Vad jag älskar.. ? 
Jag älskar att gå på matcher (alltså hockey eller fotbollsmatcher.) ! 
Junior VM:et som Sveriges småkronor, jag satt uppe hela natten bara för att kolla! 
Och önskar jag hade sett Färjestad möta Brynäs idag, dock blev det förlust..

Men känslan att gå på en livematch slår absolut ingenting! Fetaste loooooven ever!

IFK Göteborg - Halmstad 2009.


Här drar vi en vinnar rush (antar jag..?) Jag och Wendela 2009 iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback