Dag sjutton.

Dag 1: En bild som betyder någonting för mig och varför.
Dag 2: En kväll jag aldrig kommer glömma.
Dag 3: En av de viktigaste personerna i mitt liv.
Dag 4: Något jag älskar.
Dag 5: Dagens klädsel.
Dag 6: 5 finaste låtarna enligt mig.
Dag 7: 5 fakta om mig själv.
Dag 8: Något jag saknar.
Dag 9: Gammal och ny bild på mig själv.
Dag 10: En snygg person.
Dag 11: Msn profilbild och skype profilbild.
Dag 12: 5 mål i livet.
Dag 13: Finaste bild jag vet.
Dag 14: Finaste citat jag vet.
Dag 15: En bild som för mig betyder kärlek.
Dag 16: En bild som alltid får mig le.
Dag 17: Bild på mig och mina syskon
Dag 18: Ett foto jag är stolt över och varför.
Dag 19: Mina intressen.
Dag 20: Det jag skulle vilja säga innan jag dog.
Några bilder på mig och Emma!
Några år på nacken..
När vi bodde i husvagn i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback